En camí de ser la major base de dades ciclistes en català.

Aquí trobaràs tot el que vulguis i més de la història ciclista.

"Que tinguem més futur que historia"

ANAR AL PORTAL

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ] 
por Mensaje
 Asunto: Fotos de sitiodeciclismo
NotaPublicado: Jue Sep 10, 2009 7:02 pm 
Líder d'equip

Imagen

Tinc un problema... com aconseguiu copiar les fotos d'aquesta web? Veig que l'Stelvio ho ha fet sense problemes amb una foto de Francesc Alomar (perquè la que hi ha al portal és d'allà, no? jo vaig intentar penjar-la a la biografia del corredor manta vegada i no n'hi va haver manera), però jo no ho aconsegueixo quasi mai. De fet, incomprensiblement, fent el mateix vaig poder-ne penjar una de Jaume Janer, que encara és al seu lloc, i també una d'Utset, que va durar uns quants dies i després va desaparèixer. Ara, fa vora un mes que no hi ha manera, i això que ho he intentat moltes vegades amb diversos corredors. Fins i tot m'he registrat a la plana i hi he enviat una foto per si això em suposava alguna mena d'autorització, però no hi ha hagut sort.

Com t'ho fas, Stelvio? Perquè seria bo accedir a totes aquestes biografies quan es tracta de corredors antics (i no tan antics) no gaire importants. O potser sóc jo, que em penso que la teva foto d'Alomar ha sortit d'un lloc d'on de fet no prové?

Perfil Email  

Asunto: Re: Fotos de sitiodeciclismo
NotaPublicado: Vie Sep 11, 2009 11:33 am 
Creador

Al principi jo tampoc ho entenia i, de fet, ara m'he adonat què passa però tampoc en sé el perquè.

El fet és que, si per a pujar una foto de sitiodeciclismo, posem directament l'enllaç d'allà que podria ser http://www.dewielersite.net/franalomar.img (ni punyetera idea si és així, me l'invento) entre els [ img] [/img], al cap d'X temps (la incògnita acostuma a ser curta) sembla com si 'es caduqués' o alguna cosa semblant. Com un mecanisme d'autoprotecció 'xapucero' per a que la gent no es pugui aprofitar de la seva base de dades, o en aquest cas de fotografies.

Jo el que faig són captures. Apreto el botó Impr Pant del meu teclat, llavors, obro el Paint ( :lol: ), enganxo, retallo l'espai en que únicament hi ha la imatge que m'interessa, ho guardo, ho pujo a imageshack o tinypic i, llavors, faig servir aquest últim enllaç que em dóna. A priori, molt més fiable.
Sembla complicat, però es fa en un moment. Procediment idèntic faig amb el material protegit de Mdc.

Tot el nostre bagatge és un cúmul de fracassos,
però incomprensiblement cada dia som més gent.
Sempre que ens alcem és per fotre'ns de nassos
i malgrat tot; malgrat tot guanyarem!

NotaPublicado: Vie Sep 11, 2009 12:45 pm 
Líder d'equip

Stelvio escribió:
Al principi jo tampoc ho entenia i, de fet, ara m'he adonat què passa però tampoc en sé el perquè.

El fet és que, si per a pujar una foto de sitiodeciclismo, posem directament l'enllaç d'allà que podria ser http://www.dewielersite.net/franalomar.img (ni punyetera idea si és així, me l'invento) entre els [ img] [/img], al cap d'X temps (la incògnita acostuma a ser curta) sembla com si 'es caduqués' o alguna cosa semblant. Com un mecanisme d'autoprotecció 'xapucero' per a que la gent no es pugui aprofitar de la seva base de dades, o en aquest cas de fotografies.

Jo el que faig són captures. Apreto el botó Impr Pant del meu teclat, llavors, obro el Paint ( :lol: ), enganxo, retallo l'espai en que únicament hi ha la imatge que m'interessa, ho guardo, ho pujo a imageshack o tinypic i, llavors, faig servir aquest últim enllaç que em dóna. A priori, molt més fiable.
Sembla complicat, però es fa en un moment. Procediment idèntic faig amb el material protegit de Mdc.

Gràcies! Uf... no sé si tindré paciència per aprendre'n i després practicar-ho... Ja ho veurem.

Perfil Email  

NotaPublicado: Vie Sep 11, 2009 12:48 pm 
Creador

Però realment val la pena, perquè a sitiodeciclismo hi ha una de fotos molt considerable i que costa molt de trobar.
N'hi ha de gairebé tothom.

NotaPublicado: Jue Nov 26, 2009 5:44 pm 
Creador

Què ruc que arribo a ser! :x
Sempre complicant-me la vida i és força més senzil... Botó secundari, deses la imatge al teu ordinador, la penges a tinypic, imageshack, raidpic o a on et faci més ràbia i llestos!

Nuevo tema Responder al tema  [ 5 mensajes ]